top of page

פיצויים תאונת עבודה – מה עושים בעצם?

נמצאים במצב לפיו נפצעתם בעבודה וחוששים שמא לא תקבלו את כל שמגיע לכם? דעו לכם כי בעת מצב של פציעה בעבודה אתם זכאים לקבל פיצויים משמעותיים אשר יהיו תלויים באופיו של המקרה הספציפי. במידה ולא תהיו מסוגלים להגיע לפשרה עם המעסיק אזי עליכם יהיה לוודא כי אתם ניגשים אל ביצוע תביעה משפטית וזאת בכדי לקבל את שמגיע לכם.

פיצויים תאונת עבודה – מה עושים בעצם?

פיצויים תאונת עבודה – מה עושים בעצם?


נמצאים במצב לפיו נפצעתם בעבודה וחוששים שמא לא תקבלו את כל שמגיע לכם? דעו לכם כי בעת מצב של פציעה בעבודה אתם זכאים לקבל פיצויים משמעותיים אשר יהיו תלויים באופיו של המקרה הספציפי. במידה

ולא תהיו מסוגלים להגיע לפשרה עם המעסיק אזי עליכם יהיה לוודא כי אתם ניגשים אל ביצוע תביעה משפטית וזאת בכדי לקבל את שמגיע לכם.



תביעת פיצויים תאונת עבודה



במקרים לא מעטים יהיה צורך לבצע תביעה וזאת על מנת להבטיח שיהיה ניתן להשיג את כל הזכויות. לפיכך יהיה מומלץ לכל אחד מכם לקחת זאת לתשומת הלב וזאת על ידי כך שאתם מוודאים כי מתקבלת החלטה חכמה בעניין. כלומר תצטרכו להיעזר בעורך דין מנוסה וזאת כאשר אל לכם לחכות יותר מידי עם תחילת ההליכים, דבר שעלול להקשות עליהם בסופו של דבר.



פיצויים בהתאם לתאונה



בכל הנוגע לגובה של פיצויים תאונת עבודה, עליכם לקחת בחשבון כי הם יקבעו בהתאם לסוג של התאונה ולאופייה. לפיכך יהיה מומלץ לפעול בשיקול דעת וזאת כאשר תצטרכו לבחון את הנושא באופן מעמיק יחד עם עורך דין אשר יוכל לסייע לכם לבצע את התביעה. בעזרתו תוכלו לדעת בדיוק את הסכום שכדאי לדרוש וזאת כאשר יהיה ניתן להתקדם בהליכים המשפטיים ובצורה המוצלחת ביותר שניתן להעלות על הדעת. כל אחד מכם יכול להיות בטוח בדבר ובמאת האחוזים בעצם.



לפיכך יהיה מומלץ לוודא כי נעזרים בגורמים מקצועיים בשלב מוקדם ככל הניתן וזאת על מנת להבטיח שהכול ילך בדיוק לפי התכניות שלכם. כל אחד מכם שיפעל כך יוכל להיות בטוח כי זו תהיה דרך הפעולה החכמה ביותר מצדו.



עו״ד איתמר בן עמי – מענה מנצח



עורך הדין איתמר בן עמי יוכל לספק לכל אחד ואחד מכם מענה מנצח. בעזרתו תוכלו לראות כי יהיה ניתן להתמודד מבחינה משפטית ובאופן הרבה יותר מוצלח. לפיכך יהיה מומלץ לקחת את הדבר לתשומת הלב וזאת כאשר אתם מוודאים כי מתקבלת החלטה חכמה ככל הניתן מצדכם. כל אחד מכם שיפעל כך יוכל להיות בטוח כי זו תהיה הדרך החכמה ביותר מצדו לפעול לפיה. הרי איתמר בן עמי ניחן בניסיון רב שנים והוא יוכל לסייע לכם רבות עם הידע שהוא צבר במרוצת השנים. לאור זאת יהיה כדאי לכם ליצור קשר בהקדם האפשרי וזאת על מנת להשיג מענה שיעמוד על הציפיות שלכם ובמאת האחוזים.

bottom of page